obchodné podmienky Richard Tholt
- Objednávka sa stane záväznou pre dodávateľa jej potvrdením. Dodávateľ má právo zákazku odmietnuť.
- Objednávateľ
sa zaväzuje bez zbytočného odkladu po potvrdení objednávky doručiť
dodávateľovi všetky podklady potrebné na splnenie objednávky, len ak sa
objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak. Dodávateľ je oprávnený splniť
objednávku pred dohodnutou dobou dodania.
- Dodávateľ
si vyhradzuje právo na vystavenie preddavkovej faktúry za predmet
objednávky až do výšky 100% hodnoty objednávky a zároveň si vyhradzuje
právo splniť objednávku až po zaplatení sumy, ktorú je Objednávateľ
povinný zaplatiť v zmysle preddavkovej faktúry. Pokiaľ Objednávateľ
zaplatí sumu uvedenú v preddavkovej faktúre, nemá nárok na jej vrátenie,
ani v prípade zmeny alebo zrušenia objednávky, pokiaľ sa nedohodne
inak.
- Doba dodania predmetu
splnenia objednávky sa predlžuje o dobu, po ktorú objednávateľ
neposkytne súčinnosť, najmä dodať všetky potrebné materiály potrebné na
splnenie objednávky.
- Objednávateľ
je povinný zaplatiť cenu za predmet objednávky v čase určenom
dodávateľom, ak sa nedohodne inak. Splatnosť faktúry je 7 dní.
- Vlastnícke
právo k predmetu objednávky prechádza na objednávateľa až okamihom
úplného zaplatenia dohodnutej ceny (výhrada vlastníctva).
- Dodávateľ je oprávnený splniť objednávku prostredníctvom tretej osoby.
- Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto objednávky, prípadne, že dodávateľ nedodržal termín dodania.
- Záručná
lehota na kvalitu našich produktov je v trvaní 24 mesiacov. Záruka sa
nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru alebo neprimeranou údržbou a
zaobchádzaní s ním.
- V prípade reklamácie požadujeme:
- Fotodokumentáciu reklamácie.
- Doklad o dodaní tovaru dodávateľom objednávateľovi (scan faktúry s termínom dodania tovaru na mail grafik@reklamars.sk)
- Dodanie tovaru na adresu spoločnosti Richard Tholt Rich-Art, Vyšná Pokoradz 59, 979 01 Rimavská Sobota
- Písomnú reklamáciu z odôvodnením reklamácie (mailom alebo písomne – pošta.
- Objednávateľ dodá reklamovaný tovar na adresu spoločnosti na vlastné náklady.
- Dôvodom k reklamácii nie je, pokiaľ ide o rozmery, gramáž a/alebo zrážanlivosť tovaru doručeného na základe objednávky, rozpor z objednávkou do výšky ± 5 % hodnoty uvedenej v objednávke, odchýlky vo farbe alebo zapustení farby o 2 stupne na stupnici šedej
- Záväzkovo právny vzťah z tejto objednávky sa spravuje ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka (voľba Obchodného zákonníka).
- Všetky spory, ktoré vzniknú z tejto objednávky, vrátane sporov o jej platnosť, výklad alebo zrušenie, budú riešené pred príslušným Okresným súdom.
- Dodávateľ je oprávnený zmeniť veľkosť DPI v grafických podkladoch dodaných objednávateľom, pričom tlačové dáta nesmú mať menšie rozlíšenie ako 50 DPI pri mierke M1:1
- Výrobca si vyhradzuje právo grafiku vytlačiť z viacerých kusov a následne ich spájať príslušnou technológiu (nadlepovanie, teplovzdušné zváranie) v jeden celok.
- Odberateľ berie na vedomie, že jednotlivé kusy spájaných materiálov, tvoriacich jeden celok – jednu grafiku, môžu byť rozlišné v rozmere, čo spôsobí neplynulí prechod grafiky z jedného spájaného kusu na druhy. Tolerancia nepresnosti je maximálne 1% z dlhšej strany jedného kusu ktorý sa spája s druhým.
- Odberateľ stráca právo reklamovať umiestnenie polepov na dopravných prostriedkoch pokiaľ dodávateľovi nedodal vizualizáciu umiestnenia polepov z príslušným okótovaním umiestnenia v milimetroch, alebo nedodal vizualizáciu polepov na dopravnom prostriedku v krivkách v mierke M1:1 konkrétneho dopravného prostriedku na ktorý sa dané polepy aplikujú. Táto podmienka platí len v prípade, že grafický návrh a podklady na výrobu polepu nezhotovil dodávateľ.
- Pri lepení fólií na sklenené plochy ako napríklad: solárne fólie, bezpečnostné fólie, pieskované fólie objednávateľ berie na vedomie, že môžu byť fólie lepené za použitia vody a saponátu a po ukončení prác môže byť pod fóliu ostať prebytočná voda. Táto prebytočná voda môže spôsobiť estetické vady ako napríklad bubliny a fľaky. Tie vady sú však dočasné a po zaschnutí zmiznú. Doba schnutia je individuálna v závislosti od hrúbky a typu fólie a teploty v ktorej sa sklenená plocha nachádza. Pri umiestnení v interiéry pri izbovej teplote to nie je viac ako 60dní pri akejkoľvek fólií, z výnimkou extra hrubých bezpečnostných fólií (200
μ a viac) pri ktorých doba schnutia môže trvať až 90dní.
- Reklamácia sa nevzťahuje na gramatické a grafické chyby a preklepy, ktoré môžu byť obsahom reklamných materiálov ak objednávateľ obdržal grafický náhľad, ktorý odsúhlasil. V prípade, že objednávateľ trvá na odstránení chýb alebo preklepov znovu vyhotovením reklamného materiálu je dodávateľ oprávnený si tieto úkony účtovať a následne fakturovať.
- Objednávateľ po obdržaní tovarov a služieb dodávateľom sa zaväzuje kontrolovať technický stav predmetu objednávky, pokiaľ bola predmetom objednávky montáž reklamného zariadenia (tabuľa, reklamná plachta, konštrukcia, svetelný box a pod.). Táto povinnosť objednávateľovi vzniká po 24 mesiacoch, ktoré začnú plynúť odo dňa prevzatia predmetu objednávky. Pokiaľ objednávateľ nie je schopný alebo kompetentný technický stav preveriť, môže o to požiadať dodávateľa, ktorý si ale túto službu môže účtovať, nie však vo vyššej sume ako bola služba a tovar účtovaný pri dodaní. Pokiaľ objednávateľ chce preveriť technický stav treťou osobou, má na to právo, avšak tento úkon musí byť písomne zdokumentovaný spolu s uvedeným dátumom a tretia osoba preberá zodpovednosť za technickú stav reklamného zariadenia. Tretia osoba musí byť spôsobilá vykonávať technický posudok. Technická kontrola musí byť vykonaná každý rok minimálne jeden krát.
- Dodávateľ Richard Tholt Rich-Art nemá povinnosť archivovať grafické podklady po ukončení a odovzdaní predmetu objednávky a je oprávnený všetky dáta na trvalo vymazať. V prípade, že objednávateľ si chce dáta uchovať, oznámi to dodávateľovi pri objednávke a ten doručí všetky grafické podklady súvisiace s predmetom objednávky spolu s predmetom objednávky objednávateľovi pred vymazaním.
- Objednávateľ môže požadovať zálohovú platbu vo výške 100% z predmetnej objednávky, pri zákazkách drahších ako 100 € a to hlavne od objednávateľa z ktorým za posledných 24 mesiacov nedošlo k žiadnemu obchodu.